header.php
ما را حمایت کنید
 
اخبار روز بارسلونا
ما را حمایت کنید
 
بستن پنجره
تبلیغات

اخبار روز بارسلونا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, توسط محمد ریشهری نژاد

 

آبی و اناری‌هامنبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


این دو بازیکن با جوایز ارزشمند فردی که کسب کرده اند، در خصوص ماهیت و اساس سبک فوتبال لاماسیا صحبت کردند.

مسی بیان کرد: «فلسفه فوتبال بارسا بر اساس تفکرات یک مربی نیست، بلکه بر اساس یک ایده بنا نهاده شده است، خطی که مشخص شده و تمامی مربیان آن را ادامه می دهند. این همواره مسیری بوده که باشگاه با آکادمی لاماسیا طی کرده است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اینیستا نیز اظهار داشت: «شیوه بازی بارسا که ما برای آن مدت زیادی تلاش و تمرین کرده ایم به ما کمک می کند که به موفقیت برسیم. مهمترین چیز این است که ایده ایی داشته باشید و لازم است که بازیکنان مناسب را برای پیاده سازی این موضوع در اختیار داشته باشید. بازیکنانی که دست در دست هم و با یاری هم بازی کنند».

مسی و اینیستا با اشاره به افتخارات و جوایزی که به آن نائل آمده اند مانند بهترین بازیکن سال 2012، در مورد شباهت هایشان در اولین سالهای ورود به باشگاه، مشکلات ترک خانواده در سن نوجوانی و اهمیت سبک بازی بارسا که هر دوی آنها با این مسائل بزرگ شده اند، صحبت کردند.

مسی تصریح کرد که بازی مورد علاقه بارسا چیزی است که مدتها در حال تکامل بوده است. او گفت: «فلسفه فوتبال بارسا بر اساس تفکرات یک مربی نیست، بلکه بر اساس یک ایده بنا نهاده شده است، خطی که مشخص شده و تمامی مربیان آن را ادامه می دهند. این همواره مسیری بوده که باشگاه با آکادمی لاماسیا طی کرده است». با این حال چه چیزی بیشتر اهمیت دارد؟ سبک تعریف شده بازی یا بازیکنانی در سطح استعداد مسی و اینیستا؟ اینیستا تصریح کرد: «شیوه بازی بارسا که ما برای آن مدت زیادی تلاش و تمرین کرده ایم به ما کمک می کند که به موفقیت برسیم. مهمترین چیز این است که ایده ایی داشته باشیم و لازم است که بازیکنان مناسب را برای پیاده سازی این موضوع در اختیار داشته باشید. بازیکنانی که دست در دست هم و با یاری هم بازی کنند».

احترام متقابل

هر کدام از بازیکنان درمورد یکدیگر صحبت کردند. اینیستا توضیح داد: «لئو مانند آغاز زمان پیوستنش به ترکیب اصلی تیم نیست. مهمترین چیز توانایی او و استعدادش بعنوان بازیکنی که همیشه در اینجا حضور داشته است. او با هر فصل بهتر شده است، البته او هنوز برای اینکه با من مقایسه شود خیلی کوچک است!». مسی نیز علاقه اش نسبت به هم تیمی اش را ابراز داشت و گفت: «او هر کاری که انجام می دهد را به بهترین نحو انجام می دهد. او در همه زمینه ها پیروز است و من خیلی خوشحالم که می توانم با او بازی می کنم. هر کاری که او انجام بدهد را دوست دارم، چه در تمرینات و چه در زمین. دیدن بازی او بسیار عالی است».


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 270
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


.: Weblog Themes By MessiDownload :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : مسی دانلود
 #gplus { background : url(http://picor.persiangig.com/document/gplus.gif) center top no-repeat #f6f6f6; opacity :0.8; center down no-repeat #5c5c5c; box-shadow: 0px 0px 3px #888; border-radius : 1px; padding-top : 0; color : #000000; text-shadow : #fff 1px 1px 0; width : 120px; margin-bottom : 9px; margin-top : 4px; text-align : right; -webkit-transition:all 0.3s ease-in; -moz-transition:all 0.3s ease-in; -o-transition:all 0.3s ease-in; transition:all 0.3s ease-in; } #gplus:hover { background : url(http://picor.persiangig.com/document/gplus.gif) center top no-repeat #ebebeb; opacity :1.0; box-shadow: 0px 0px 3px #888; color : #000000; text-shadow : #fff 1px 1px 0; }